Tänkte bara säga hej :)

Innan jag fastnar vid tv:en, som jag absolut kommer göra. Tråkiga är att sanningens ögonblick och wallander går samtidigt. Funderar fortfarande på vad jag ska välja. Wallanderfilmen har jag i och för sig säkert redan sett, men det kvittar igentligen. Men jag är också helt insatt i sanningens ögonblick, tycker om sånna där program så mycke. Fast fattar inte hur man kan ställa upp på att vara med i det fakitkst. Men det är säkert därför det blir så roligt. Ja ni bryr er väl ändå inte om vad jag ska se på tv ikväll antar jag haha. Måste bara prata lite mer tv.. alltså vet ni hur rädd jag är att Siliva (roxannas bäbis, (andra avenyn)) kommer att dö :( Jävla Ulla och dricka så jävla mycke. Äckel.. hon fattar ju inte att hon förstör när hon håller på som hon gör. Tycker inte om henne längre alltså. Jaja :)

Haha, la upp en bild i tidigare inlägget. Ser helt nyvaken ut. Men men kände för att lägga upp en bild bara. Inte gjort det på rätt så länge så det blev den där. Vet inte om den är fin eller ful.. det är i allafall en fannsan :)

JAG SAKNAR DIG SÅ FUCKING JÄVLA MYCKE.
vill inte säga vem du är men om jag säger
"kör inte full" "bästa vän" "jag älskar dig och menar det verkligen"
då hoppas jag att du vet att du ska ta åt dig..
:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!