Thank for making me the center of your life!

Tjohej! Jag är sjukt trött just nu. Det blir lixom aldrig riktigt som jag har tänkt mig. Var lixom i säng vid elva tiden men det blev ju inte riktigt så att jag somnade då. Nej jag pratade i telefon till klockan halv 2 istället. Riktigt bra gjort haha. Och det får jag såklart sota för nu när klockan ringde imorse. Och bråkade såklart med broshan och mamma så fort dom klev upp. Inte en enda kotte får öppna käften till mig på morgonen och om dom nu gör det får dom skylla sig själva. Det vet dom :) Förra gången vi bråka på morgonkvisten var det att glassen var slut. Den här gången var det att han hade en deceliten socker i sin choklad! Fast han säger att han inte har det för att mamma inte ska blir tjurig. Blir så jävla arg när han ljuger. Jag skiter väl i hur mycke socker han har, det är han som blir tjock. Men ljug förfan inte. Sen bråka vi om vem som skulle lägga i brödet och påsen haha. Jag vann :D Så nu sitter jag och dricker mitt kaffe i lugn och ro.

Åker med 8 tåget till västerås så ska alltså gå om typ en halvtimme :) Ska hinna sätta på mig kläder innan det så jag har rätt gott om tid på mig. Orkade inte sminka mig någonting imorse nästan. Jesus amalia, det är sant. Yeey! Efter praktiken blir det hem en snabbis I think och sen ska jag träffa daniella och kanske emilia. Vi ska käka sallad på studan. App så kycklingsallad blire till middag, yammi :)

Om 24 dagar är det julafton & om 31 dagar är det nyår. Vart tog sommaren vägen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!