Uppe med tuppen.

Känns det som i allafall haha. Igår var det myspyskväll. Kollade på  en as läskig film på sexan. Fast det var bara jag som skrek och hoppa till av minsta lilla. Men jag är ju som jag är. Mörkrädd! Hade extremt tjejsnack hela kvällen. Men det var väl ungefär vad den här kvällen skulle gå ut på igentligen. Alla och då menar jag alla tre, behövde verkligen prata av sig. Vilka ilandsproblem vi har tjejjer. Det är inte sant hur patetiska våra problem är igentligen. Kommer garva åt mig själv när jag tänker tillbaka på min ungdom. Men det hör väl till, att vara lite omogen. Fast igentligen tycker jag verkligen att jag har stora problem. Men dom är väl rätt stora med tanke på hur lyckligt jag (och många andra har det) jämfört med många andra som inte ens har tak över huvudet. Men hur ska man kunna känna att man är i himmelriket om man inte möter helvettet någongång. Förstår nI? :) Jaja. Emilia drog hem igår och jag och daniella fortsatte prata tjejskvaller hela kvällen. Och det roliga med oss att vi sitter verkligen inte och pratar om hur dumma i huvet alla andra tjejjer är eller vad dom gör, vilka dom är med osv osv. Nej vi sitter och sörjer över oss själva och fattar inte hur vi kan stå ut med oss själva haha. Så jävla kul. Tror vi kallade varandra jävla hora minst fyra gånger var igår. Även fast man inte menade det bokstavligt talat. Men aa, vi är roliga tycker jag haha..

Kom nyss hem till pappa i allafall. Väntar på honom nu för ikväll ska jag sova i Sala. Och det är världens bästa program på tv ikväll. Söndagar är min tv-dag, lätt! Det börjar med One tree hill efter det är det gossip girl, sen andra avenyn och sist men inte minst sanningens ögonblick :D Och om jag orkar finns det två avsnitt till av andra avenyn på internet. Åh, love it. Längtar tills klockan 18.oo :D Nu ska jag packa, vi hörs kanske senare :P

I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
'Cause I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don't get deep to me
Never got that whole in love thing
And someone can say they love me truly
But at the time it didn't mean a thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!