Vilken jävla natt!

Ah dom mesta låg väl och sov i sina sängar i natt. Men inte jag inte. Efter daniella gick så ringde thomas, snacka lite med honom. Eller a rätt så länge. Sen helt plötsligt dog min mobil. Och det innebar ingen mer mobil den kvällen. Eftersom jag aldrig minns min pin-kod. Nepp, men tro inte att det räckte. Nej har ingen annan klocka här hemma heller än så jag visste inte hur jag skulle komma upp på morgonen. Hade ingen väckarklocka lixom. Så då skulle ja åka hem och sova hos T. (klockan var 4 på morgonen när min mobil dog!) Ah, så då kom åkte han och hämta mig. Haha tro inte det är slut här. Nej, när jag skulle gå hemmifrån så hittar jag inte nyckeln. Och den hade såklart daniella fått med sig. Klämde mig i dörren när ja skulle låsa upp tidigare så det började blöda och jag började nästan tjura, därav låste hon upp dörren och la nyckeln i sin jackficka. Förvånar mig inte att det var hon helller hah! Ah, så då kunde ja inte lämna lägenheten, och jag hade ingen väckar klocka. Vi åkte till daniellas famor där hon sov och knacka på fönstret, men ingen D vaknade. Vi gav upp helt enkelt. Tillslut åkte vi hem till T, han hämtade sin väckarklocka och lånade ut den till mig haha. Sen skjutsade han hem mig igen och jag somnade lite senare än halv 7! Och jag skulle upp halv 8.. Men tror ni jag vaknade? Nejnej. Jag vaknar av att pappa står och försöker få liv i mig. Kom till jobbet en och en halv timme sent, men det gjorde ingenting. Det är det som är bra med att praktisera hos sin pappa. Och undrar ni om jag har vart död idag så har jag svaret. JA! Död är bara förnamnet fan. Och det var sjukt stressigt idag, men det är kul när det finns saker att göra och när det går fort. För hade jag fått en minsta lugn minut och börjat fundera på hur trött jag var kan jag lova att jag hade somnat gående. Slutade i allafall 4 idag. Då skjutsade Carolina ner på mig stan så fixade jag min pinkod hos tre. När jag kom hem så  badade jag och nu ligger jag här och läser mina favorit bloggar med halvöppna ögon. Nu ska jag sova någon timme faktiskt. Jag behöver verkligen det.

Faktiskt så längtar jag till skolan. Det roliga med skolan är att man få klä på sig fina kläder. För inte tror ni jag orkar sätta på mig något fint när jag drar till praktiken. Orkar knappt sminka mig och då är det illa fan. Nej jag såg att ElinK hade en jätte fin outfit på sig härom dan, om det inte tillochmed var idag. Hon hade en jeans-skjorta och en mysig grå tröjja över, vet inte vad hon hade nertill mig jag kan tänka mig att ett par svarta sheep monday jeans skulle sitta fina. Aa, det där ska jag ha på mig någon dag faktiskt :) Nej sova nu. Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!