Ännu en dag i sala :)

Sandra och jag vaknade runt halv 1 eller hon vaknade 11 och väckte mig sen. Som alla andra dagar nu för tiden var det stek hett ute och vi ville självklart iväg och sola och bada. Men mamma hade redan åkt iväg för att bada så vi hade lite probblems med skjutts ut  till badet. Man vill ju inte bada var som hällst, right? Men sen äntligen fick vi skjutts ut med Nina och Felix (han som jag var barnvakt åt igår) så nu har vi badat och solat hela dagen. Lekt hajj i vattnet, kastat runt felix som en lite boll, tryckt en hamburgare osv.

Imorgon drar jag och mamma till sthlm, till midsommarkransen närmare bestämt (ett ställe i sthlm). Ska till en av mammas bästa kompisar. Hon har två barn också en kille i min ålder och en 15 årig dotter så det ska bli kul att komma iväg lite. Kanske tar en sväng förbi pride-festivalen också för att checka in alla roliga människor, app jag kommer få mig ett gott skratt vill jag lova. Tänkte ringa sarah också och kolla om hon har tid för en sväng på stan, kanske en fika eller något :) Har ju inte träffat henne sen midsommar så det skulle vara kuljul.

Nej nu ska jag packa PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!