Äntligen framme!

yeeey, nu är jag hos sandra. Bilfärden med pappa kanske inte var den roligaste, bråkade som vanligt. Han var så jävla kaxig om att han var ägare av en restaurang och sa såhär ska det vara si och så! Självklart fattar jag att han blir min "chef" på jobbet och de privata tjaffset stannar hemma. Men han behöver inte ha en sån jävla attityd mot mig för en sånn attityd skulle han aldrig ha till någon annan av dom anställda. Och det höll han ju med om.

När jag kom till sandra så kollade vi lite på tv och vi har verkligen fått den där bag in da box på huvudet nu. Vilken jävla sommarplåga alltså. Hon har redan börjat tröttna på att jag går runt och sjunger den haha! Fast hon gör precis samma själv. Gick ner till Kim (sandras granne) och träffade han Emil och Jonas. Jonas köpte cigg åt mig och jag sprang upp igen. Nu har vi nyss kollat klart på Pussy Cat Dolls och jag fattar inte hur man kan ha ett sånt stort egooow som dom tjejjerna har. Hej kolla på mig jag är pretttty! OH my f*cking good. Kom ner på jorden girls.

Daniella är här nu hos sandruw och dom ska färga håret på varandra. Jag försökte att färga håret på Sandra men jag suger verkligen på sånt där girlie stuff. Inte riktigt min grejj det där med att dra upp hår ur en slingmössa haha! Så vi avbröt den operationen.

Nu ska jag kolla på prodject runway och bara tare lugnt. Skriver säkert några rader ikväll PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!