bada bada bada

Nu har jag färgat mitt hår och klippt mig lite. Blev hur nöjd som hällst faktiskt :) jätte fint. Är massa massa ljusa slingor i mitt hår. Har ju inte gjort någon stor förändring men ser inte alls ut som förut. Tack gode gud för att det blev bra. Satt där i 3 timmar drygt och fan vad abstinens jag fick. Kunde ju inte gå ut och röka lixom. Och hungrig var jag också, fick bara i mig en macka på morgonen. Men på badet så käkade vi i allafall en toast var eller S åt en panpizza. Belv en coola light och en kaffe med påtår om ni är intresserade? Fuck it, "ola" jobbade inte idag.. fan vad besviken man blev alltså. Men vi ska ju dit typ hela nästa vecka så vi får hoppas på att han jobbar då :) Badade två gånger idag igen, fick tillochmed i sandra med hela kroppen idag också! Rwwwiktigt modig. haha Har inget intressant om badet idag, vi babblade på som vanligt lixom.

Åkte med kvart över 7 bussen hem nu till Skultuna och fan vad vi skrattade. Har verkligen inte skrattat så mkt på länge. Tårarna spruta och nu har jag träningsvärk i magen, tro mig haha. Nu har sandra hoppat in i duschen sen ska ja nog hjälpa henne och vaxa hennes ben, och hon mina. Sen blire väl antagligen något att äta!

Äntligen, imorgon får jag sova ut så länge jag vill! Vi ska inte göra något på dagen för vi ska nämligen festa på kvällen. Orkar inte åka framm och tillbaka till badet då hihi :) Lata, men åh så skönt det är att sova, det är min hobby! naaha

Vi hörs, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!