Fannsan

Det är jag det :) huhu. Vad har jag gjort idag då? Inget ovanligt, bråkat med mamma och pratat i telefon typ. Fast jag är sams med mamma nu och jag pratar inte i telelelefånen längre. La nyss på har pratat lite med cricke :).

Imorgon måste jag verkligen packa inför torsdag, för då åker jag här ifrån hejdå vässan/sala/tuna HEJ Lysekil/smögen :)
Det ska bli tråkigt att åka samtidigt som det ska bli så jävla skönt att rensa tankarna och bara vara ifred. Vara med familjen och försöka göra den hel igen typ? Nej men så illa är det inte på mammas sida men nog allt har vi bråkat dom här veckorna, kanske ni märkt också. Men jajja lifes goes on, remembaaaa?

Nej men vad ska man packa för två veckor. Jag ska försöka att ta med halva garderoben istället för hela. Och högst 5 par skor inte 20. Sen äre väl det vanliga som ska med, smink, parfym, underkläder, tandis, bikinis, osv. haha :) telefonladdaren får jag absolut INTE glömma. Någon bör typ ringa å påminna mig om den annars kommer den ligga kvar här hemma och jag kommer inte kunna prata med nån därborta.

Åh alltså ni kanske undrar varför jag inte skrivit så mycke på sistonde men det är för att jag har dejtat en viss person. Han heter Ola Svensson, Idol Ola you name it ;) .. Det är lixom så att vi tycker om varandra huhuu (A) min älskling bara min :)
Lite bilder kanske? :) Ni får en!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!