Godmorgon, eller ska man säga Godkväll?

Vaknade av att cricke ringde mig vid klockan 4. Han frågade vad jag gjorde? haha jadu fannsan sov som en stock. Jag vet inte vad det är med mig men inte sommnar jag så sent på kvällarna att det är okej att sova bort hela dagen. Men men finns inte så mycke att göra åt saken. Men ikväll lär jag packa allt jag ska ha med mig förutom tandis åså. Sen så ska jag gå och och keka på restaurang med min pappa och lillebror har jag för mig. Eller alltså min lillebror kom inrusande i mitt rum runt 1 och sa nått i den stilen. Mums säger jag, men jag lär typ springa in i duschen nu. Fast jag orkar inte. Måste vakna till liv, ta lite kaffe, ta en liten cligg.. det vanliga alltså.

Jag vill inte åka härifrån. Jag kommer inte få träffa Sandra på hur länge som hälst, inte träffat henne sen i söndags heller :( Så kommer jag inte få träffa DIG någonting. å inte dig å dig å dig haha :) Ska dra PUSS


Kommentarer
Postat av: öh

Håller du på med ny kille redan? Usch du blev väl nyss dumpad? Haha

2008-07-09 @ 16:42:59
Postat av: Hej öh :)

HojHoj, vad har du fått det ifrån att jag håller på med en ny kille? :) Nyss dumpad.. mjaru det var väl 3 veckor sen eller något? Är mitt kärleksliv intressant? huhu :)

2008-07-09 @ 20:15:33
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!