Godmorgon!

HAHA, nej men jag har inte lagt mig än och jag ville skriva lite till er sötisar. Har duschat och sånt nu, inte satt på filmen än för jag har pratat med Danne i telefon. Alltid lika kul och jag garvar lika mycke varje gång. Kan verkligen prata om allt med den killen, så sjuk! Men på ett bra sätt i allafall :) Pratar om allt från kärleks-problem till bil-delar haha. Hade en rätt intressant diskution om mens nu ikväll. Haha trodde inte killar var så intresserade. Han sa att han inte visste så mycke om det eftersom han typ aldrig haft nått seriöst förhållande så jag svara på hans frågor. Och emellanåt fick han typ kvälningar av att tänka på det haha.

Nu funderar ja på om jag ska äta något, eftersom jag typ ätit en glass till middag. Och det är så jobbigt att vakna på morgonen och vara as hungrig när man inte kan äta frukost. Vet att det inte är bra att äta såhär sent på kvällen, men vad gör det om hundra år ;)? Undra om vi har rostis hemma, då blir det det med skinka på, mums då!

Min hals gör fortfarande ont kan alla jävla baciller bara gå och dö. Jag orkar inte mer. Blir nog fan en operation som alla doktorer tjatat om ett antal år nu. Men jag vågar inte, jag vågar inte bli sövd. Det är det som är läskigast. + att tänk om rösten typ försvinner eller om den blir helt annorlunda.. Någon som har opererat bort halsmandlarna och vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!