Hej huvudvärk

Vaknade nyss med värsta huvudvärken ingen aning. Sandra kom hem vid 11 igen från jobbet och jag vet inte riktigt varför, hon börjar lixom halv 10. Orkade inte fråga då så  hoppas hon vaknar snart så jag kan prata med henne. Idag ska jag och S till sala :) hem till mig hihi. Det är Sala-festivalen men det suger ju getballe men jag ska vara barnvakt på lördag det är därför vi åker hem idag. Blidde inge festande i helgen, vi orkar fan inte. Det är fan nyttigt att kunna vara hemma och ha en vit helg. Men fårse vi kanske dricker i Sala. haha.. Vi ska vara barnvakt åt min gudmors son Felix, han älskar mig så mycke så det kommer gå perfa. Vi har ju umgåtts en hel vecka i lysekil haha (A)

Förresten har jag sagt hur mkt jag älskar mitt hår? Det är rwwiiktigt fint alltså :) Åh, orkar inte jag har bara 1 cigg kvar och pappa var inte här med pengar igår som han lovade? Vad äre här, han lovade att han skulle komma ju. Får ta och ringa honom snart helt enkelt.  Nu ska jag väcka s och äta frukost. PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

nejnej fel där :P jag börjar klockan 9 :):)

2008-07-27 @ 19:21:28
URL: http://bergfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!