Hejsan :)

Alltså, igår, inte idag, igår.. så sov jag inget på hela dagen även fast jag inte sov något på natten heller. Pratade i telefon hela dagen/kvällen och hann inte sova helt enkelt haha. Och "imorse" när jag vaknade så var klockan 18:oo haha! Sex på kvällen, fattar inte hur man kan sova så länge alltså. Så nu kommer jag ju verkligen inte kunna sova ikväll i allfall. Inte bra alls. Men det finns folk som gärna sitter uppe med mig hoppas jag. Idaghar jag inte gjort så mycke faktiskt. Pratat lite telefonkan och bråkat med brossan. Inget mer, data data data.

Undra om ja ska ta och äta någon mat idag :) Kanske går ner och tar en macka snart då. Annars kommer jag vara dö-hungrig imorron-bitti och att keeka frulle är inte min starka sida. Nu är det bara 3 dagar kvar och då drar jag här ifrån. Jag vill inte åka, men det ska bli skönt också. Ska till min sommarstuga på västkusten. Underbart :) Men det innebär ingen dator och ingen kanske kanske kanske ingen tv på två veckor. Hur ska fanny klara av dethär? Som har ett data-beroende som är sjuk och ja vette fan. Har min Telefon i allafall :)



kommer sakna er :*


Kommentarer
Postat av: Jennan

svar:ttaaacck haha ahr du haft en bra dag då hehehe

2008-07-08 @ 00:05:43
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!