HOJ - sorgligt :'(

Det här kan vara mitt sista inlägg på 2 veckor, det kan vara det :( Om jag inte lyckas få tag i någon dator där nere, som jag förmodligen inte kommer få. För det känns inte så himla lockande att sitta å mögla på ett internet caf'e, sorry. Åh, jag kommer dö av att inte få sitta här och blogga, inte sitta på bilddagboken eller facebook. Och det värsta av allt, att inte få läsa andras bloggar.. som sandras blogg, Kenzaz, Klings, Blondinbellas, u name it. Jag har verkligen inte fattat att vi ska åka förräns nu, it sucks.

ah jag ska försöka prata om min morgon ändå även fast ja typ är nära att börja tjura haha! Nej men min mormor kom inrusande vid halv 11 och sa att jag skulle städa? Det var nått nytt va? Städa? Klockan 11? När fanny bara sovit i 4 timmar. Apropå det, inlägget som publiserades i morse skrev jag igår runt 5 tiden. DÅ kanske ni fattar lite mer :) Klockan halv 12 kommer i allafall mormor och gör mat åt mig och min lillebror innan vi ska åka, annars brukar vi typ efter 2 timmar säga att vi vill stanna och äta. Dom känner oss för bra (A) haha. Fan ja som trodde det kunde bli att gliida förbi donken, men icke sa nicke. Nej nu ska jag städa klart becaus min mormor kommer få dampish annars :)

Sandra, jag kommer sakna ihjäl mig efter dig gumms. Vi kommer vara mer än 2 veckor ifrån varandra och det suger getballe eller hur? Men vi får ringa varandra hihi. Jag tänker inte ringa innan jag åker för klockan är så tidigt och du kanske sover. Men en sak, jag ÄLSKAR dig! bästa bästa vän föralltid. Spelar ingen roll om det är om 10 år, du kommer var min bästa vän då också :) Olika men ändå så LIKA<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer sakna dig också! regält. så ha massa kul där borta och kom hem sen och berätta allt för mig :) Helt sant, olika men ändå så lika! Älskar dig söötan <3

2008-07-10 @ 20:18:48
URL: http://bergfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!