Just for you

... Antåån Söwderlund. Här kommer det, dom vackra raderna du så snällt bett om hah. Nej kanske överdrev lite :)

Vad har fannsan gjort ikväll mer än att tugga cigg? Ingenting, jo jag har kollat på min älskling Ola. Han är så sjukt jävla vacker. Eh nog om honom. Vetni vad jag kom på då, jag måste fan färga håret. Utväxten börjar krypa fram och den är verkligen inte välkommen någonstans. Sen lär ju solen komma fram så man kan sola lite också, eller vad säger ni?

Jadu anton vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har inget på hjärtat för tillfället. Har du hittat nån neger du kan ta med hem från Gotland än eller? haha. Det var rätt länge sen ja skrev lite Horskop ;) kanske ska ta och göra det imorgon.
PÖSS PÅ DIG, PÅ ER :)



Kommentarer
Postat av: Anton

Du är ju så vulgär i ditt språk! Haha

Men tack för inlägget (:

2008-07-09 @ 02:40:51
URL: http://klockers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!