Lysekil

Den 10 ska jag till Lysekil, mitt vackra Lysekil! Blir smögen också som vanligt men. Ska bli rätt skönt att åka iväg och bara ta det lugnt, slippa vässan för ett tag. Folk åker dit för att festa och tycker att det är en sån himla Big deal. Jag har spenderat alla mina sommrar sen den dagen jag föddes och fattar inte riktigt hur stort det är att få vara där en sommar? en vecka? haha jag garvar nästan åt folk som ba, lalalalla jag ska till smögen! naa.. Ah men nu blire i allafall sommarstugan i 3 veckor bestående utav av att, fiska krabbor, fånga räkor med hoven, leta snäckor, äta makrill, se ut precis som man vill, äta smultron, spela kubb, regninga kvällar, kortspels-maraton mm. Kommer bli riktigt härligt.

Men jag får ju inte glömma min älskade syssling ELIN :D och a min andra syssling Erik hennes storebror haha (A) Fan vad jag saknar dig ellan, går inte att beskriva med ord. Saknar våra simm turer i spöregn. Våra camping nätter i tält utanför lillstugan, telefon-samtal som varar hela nätterna mm. Äntligen ses vi igen sötan<3


 


Kommentarer
Postat av: Linda

så skönt att bara få åka iväg och ta det lugnt, älskar att vara i min stuga allt blir så mycket skönare när man slappar någon annanstans än hemma =)

2008-07-01 @ 16:45:50
URL: http://enlinda.webblogg.se/
Postat av: DENISE DORNELL

detsamma!

2008-07-01 @ 16:48:51
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: emelie

hej, ja har precis skaffat blogg, kanske lite knäppt att fråga men hur gör jag om jag vill ha typ nån som bild som du har längst upp? en såndär stor bild?

2008-07-01 @ 17:01:39
Postat av: Fanny

HEJ EMELIE

Jag vet inte vem du är men man får göra en header själv. Och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men gå in på designadinblogg.se :) han lär dig allt typ. Ha en bra dag :)

2008-07-01 @ 17:20:33
URL: http://fahlsan.blogg.se/
Postat av: mirela

vissa som inte brukar vara på vissa ställen tycker att det är kul , jag har hus i grekland , skulle du åka dit på semester skulle väl du se fram emot det ? :D själv tycker jag att grekland bara är ett land som jag besöker varje år , precis som du besöker smögen !

2008-07-01 @ 17:21:44
Postat av: emelie (martins tjej)

hehe okej tack :)

2008-07-01 @ 17:22:26
Postat av: Fanny

jaha :) haha a men gå in på designadinblogg.. Det är verkligen as svårt att förklara (A)

2008-07-01 @ 17:24:44
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!