men shue ;)

hehe, alltså jag har kommit på att jag är typ förälskad i alla bratz. Jag tycker verkligen dom är hur snygga som hälst och deras stil är så jävla chill. Alltså. Dom har en jävla attityd men jag tycker den är skön.

Förra veckan kom det 80 stycken "söder/öster-malmare" bratz med ett annat ord, till en herrgård där pappa jobbat ett tag. Haha Det var en kille som börja med att komma fram till pappa med en vit skjorta i handen och säger:
bratz - Alltså hallå, vart kan man lämna in den här skjortan för stryiikning? "daaah"
pappa - Amen om ja typ tar fram ett strykjärn och en strykbräda till dig så kan du stryiika den själv? :)
bratz - aha aaa okej, aa..

hahaha, så jävla borta, hallå koko? han får väl stryka sina kläder själv, men han hade säkert hemhjälp därhemma :)
sen typ en kille sa att han ville beställa in lite shots, så tänkte han efter och sa
- Nej men jag tar in 80 shost, så alla i sällskapet får :)
Lixom hallå? en shot kostar runt 70 kronor. Men är man rik så är man. Jag avgudar dom haha, nejdå.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I miss u, ring? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!