ORKAR INTE MER :'(

Fan i helvette, du förstör mig. Önskar jag bara kunde ställa mig och skrika så mycke jag kan. Jag orkar inte, jag haaaaaatar dig, fattar du det eller. Du bryr dig inte om mig, du behöver inte lådssas som du gör det. Du drog på min födelsedag när jag fyllde 14, nu fyller jag 18 och du behöver inte lådssas som att bryr dig om den här heller! Du kan inte lura mig längre, det var JAG som ringde och påminnde dig om att jag fyller år 31 juli (imorgon alltså)! Det var jaaaaag...
Normala pappor skulle fira sin dotter med kärlek. Jag blir myndig, jag gör vad FAA-AN jag vill nu fattaru.. Jag har väntat på dig i 4 år nu, men jag tänker inte skylla på din tjej längre och hoppas och tro att det är hon som tagit dig ifrån mig. Det är du som får ta tag i våran relation nu, jag tänker fan inte tvinga dig att komma imorgon, tänker aldrig fråga mer om vi ska ses. Draaaaaaaaaaaaa!

FITTTA också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!