vibrationer

Det är vad min morgon bestått av. (haha detdär lät fel) Haha jag stängde av mobilen på ljudlös för att jag skulle kunna sova fast nån skicka sms. Men jag vaknade av den där jävla vibratorn också. Danne jag tror jag ska döda dig eller något :) Jag är sjuk och är ledig ju, jag vill sova (A) Synd för dig bara att jag kommer hålla dig vaken hela kvällen/natten så du inte orkar gå upp till jobbet.

A vaknade sista gången vid 12 kanske och fan vad ont i halsen jag hade. Gick upp tog två alvedon och la mig igen. Men har inte kunnat sova, kanske lite bara. Men jag kollade lite på filmen jag satt på igår, The eye heter den. Med Jessica Alba som huvudroll :) Den är faktiskt rätt okej, lite scary sådär. Men orkade inte kolla igår typ för jag mådde inte så bra. Men då har jag ju något att kolla på idag istället. Frukost nu, snart.. är jätte hungrig, min mage bara kurrar och kurrar. En morgoncigg också! Sen har jag gjort alla måsten för idag. Haha känns skönt att inte ha ett endaste dugg man måste göra! Vi hörs senare PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!