Riddarhyttan :)

Hejj. Igår kom jag till Riddarhyttan hem till sandras mamma :) Vi käkade typ på en gång och slurpa på lite röd-vin :) Det börjar faktiskt bli gott. Sen gick vi ner till öl-tälten nedanför huset och sandras lådssaspappa ghjert köpte massa dricka till oss. Men han gick hem lite senare så vi drog upp till huset och hämtade lite öl åsånt. Vi var med massa "barndomskompisar" haha nej men vi träffa på en massa boys som vi var med förra året vid den här tiden. Vi dansade och sjöng hela kvällen och avslutade med en hambrugare som jag nu idag spred ut sig på min vita tröjja. Här med har jag en vit tröjja med röda ketchupfläckar. Tur att vi gick upp efter maten så jag inte gick runt så senare på kvällen. Jag kopplade inte riktigt hur packad jag var igår, men det var verkligen kul där nere. Så roligigt man kan på landet typ.

Ikväll ska vi också dricka. Vi träffade lite trevligt folk igår, som sa att vi skulle komma ner till campingen så hoppas dom har en stuga vi kan festa i ikväll. Det skulle vara najs! Här är lite bilder från igår:


jag - och min nya kjol


Sandruw


jaaa


Kommentarer
Postat av: elin

snygg kjol! :)

2008-07-02 @ 17:13:37
URL: http://engs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!