:)

Jag känner fortfarande lukten av dig
du är förmodligen flera mil ifrån mig
jag behöver vara inlåst för mitt eget bästa
för att bara ta hand om mig själv
klarhet, fred, stillhet

Jag hoppas du vet
Att dethär inte har något med dig att göra
Det är personligt, det handlar om mig
Vi har lite att reda ut
Men jag måste verkligen gå vidare med livet
Jag kommer sakna dig som en bebis saknar sin snuttefilt
Men somsagt jag måste gå vidare
Det är dax att bli en stor flicka nu
Och stora flickor gråter inte

Jag måste gå min egen väg nu
Jag måste ta steg för steg tills jag växer upp
Sagor har inte ett alltid ett lyckligt slut, eller hur?

Jag hoppas du vet
Att dethär inte har något med dig att göra
Det är personligt, det handlar om mig
Vi har lite att reda ut
Men jag måste verkligen gå vidare med livet
Jag kommer sakna dig som en bebis saknar sin snuttefilt
Men somsagt jag måste gå vidare
Det är dax att bli en stor flicka nu
Och stora flickor gråter inte

Som små skolkompisar på skolgåreden
Kommer vi träffas och säga hej, kanske prata lite
Jag kommer bli din bästa kompis och du min
Ja, du kan få hålla min hand om du vill
För jag vill hålla din också
Vi kommer bli skolkamrater, vänner som har hemlisar

Men det är dax för mig att gå min egen väg
Tider börjar rinna iväg
Jag behöver lite tid för mig själv
Klarhet, fred, stillhet

Hej, slutade jobba vid ungefär kvart över 1 idag, fyfan vad skönt. Och imorgon är det inte alls mycke och göra för vi förberedde allt idag innan vi drog + att vi skura golv och sånt så vi slipper det imorgon också. Vi ska bara göra drygt 100 mackor imorgon också eftersom Äventyrslägret är borta på äventyr haha. Gick riktigt fort idag somsagt men blev inge mat för fanny för det var äckelfisk, ni vet såndär fisk man får i skolan.. suck. Jag ska snart iväg till mitt andra "jobb" och städa, haha pengar rullar in som det ska. Sen ska jag hem och kasta massa kläder i tvätten och packa för morgondagen. Och ringa sandra! det måste jag komma ihåg. Påminn mig?

Match ikväll då! Sverige-Rysslan? vilka vinner, undra om sverige försvinner. (oh, vilket rimm) Men det räcker väl med att dom spelar oavgjort har jag för mig. Det fixar dom det, få man väl hoppas. Jag ska kolla lite x-tra noga för Danne han sitter på jobbet runt den tiden och lyssnar på radion HAHA! Ursäkta men det är faktiskt lite kul.. Vad vare du sa? Fotboll & Öl = Kärlek.. Jadu så det kan gå, när inte haspen är på.

Vi hörs och ses. Pöss



 


Kommentarer
Postat av: Anton

3-1 till Sverige! Satsa pengar på det ; )

2008-06-18 @ 14:55:33
URL: http://klockers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!