fanny ahl - It's all funny.. naaah ;)

Hej mina offer? är ni friska? själv sitter jag här och knarkar halstabletter och jag får inte nooog av dom.. där ljög jag. Men min hals måste ha dom annars hostar jag verkligen sönder. Jag orkar inte hosta mer, känner mig helt svag i kroppen men det hoppas jag går över. "det man inte vet lider man inte av" Och ja tänker lådssas om som att ja inte vet att jag är sjuk, och därmed kommer jag inte lida av det. Smart ass tänker ni nu va? ;) oh yes, född till att bli ett geni! Sandra har sytt gardiner och lite andra småsaker, jag är väl inte värst social. Men nu ligger hon här på madressen bredvid mig och vi har lite sy-planer. Vi ska försöka hitta en jeansjacka också så ska vi fixa till den till sandra så den blir fin :) ungefär i samma stuk som min. Ni kanske inte har sett den, men det borde ni ha gjort :)

Nu ska fanny ut å röka och sen trippa upp i trappen med min kära kompis till henns rum och leta clothes.. är det inte en av dom stora anledningarna till att man vill leva imorgon också? klääääder ;) och sandra då haha ^^
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!