HEJ :D

Jobbet idag gick väl helt okej. "bråkade" lite med Kina idag också men det får jag ta. Det får hon helt eneklt ta! Tänker fortfarande inte bli behandlad som en slav. Hon säger att vi ska hinna klart i tid ändå sitter hon och snackar skit på lunchen i minst en timme. Orka henne, jag vill bara göra jobbet så kan jag få gå hem sen. Hon säger ju själv att så fortare man blir klar desto fortare får man åka hem. Och jag kör på det jag med. Fulla rullar tills sysslorna tagit slut! Efter jobbet åkte jag och städa på LinkansReklambåry också och var väl hemma runt halv 3 kanske. Äntligen fick jag sätta mig ner och ta det lugnt. Imorgon är det sista dagen på jobbet och det tackar jag guud för! Jag hade verkligen inte orkat en vecka till, verkligen inte. + att om jag hade jobbat nästa vecka hade jag missat pm och alla roligheter :( Så ibland ska man ha tur.

Har gjort om designen på min blogg igen, haha jag nöjer mig då aldrig. Nu sitter jag här och sitrrar mig blind på mitt nagellack, det är så fab! Vill bara måla dom, men jag får göra det imorgon när jag slutat jobba helt enkelt. Provade lite på tummen igår somsagt och det är verkligen sockersött. Pappa kommer och hämtar mig imorgon när han jobbat klar, det blir väl runt 2 tiden kan jag tänka mig. Måste ringa Sandra sen och höra med henne om hur jag kommer upp till henns mamma imorgon också. Hoppas på fest imorgon kväll säger jag bara. Jag ska supa bort alla veckans bekymmer alltså haha. Har ju en vinare kvar sen midsommar som vi vann så den blir det väl till att smutta på lite. Rödvin kanske inte är det godaste, men det är vuxenpoäng?! haha skojja :)

Jag skulle jätte gärna sätta in en bild på mig själv när jag har på mig byxorna och kjolen, (inte samtidigt) haha! Men nu är det så att min usb kabel är spårlöst försvunnen och jag kan inte hitta den. Det gör mig tokig, men jag har verkligen letat ihjäl mig, tänker ge mig på ett till försök lite senare, inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!