Hej :)

Fan vad sliten jag var idag när jag skulle till jobbet. Fast faktiskt inte lika trött som jag brukar vara, peppar peppar. Haha skojja, ja sa bara så för mormor brukar det, och jag garvar på mig varje gång! Fick göra precis samma saak idag på jobbet som jag brukar och vid det här laget så vet ni ju vad jag gör. Ni kan väl alla mackor och allergier utan till ni med snart. Fast idga jobbade vi med en annan tant som heter Kina. Alltså den kvinnan kan prata, jag sätter en hundring på att hon pratar på inandningen också! No problemas!

Pengar pengar, måste få mina pengar nu. Fick tusen spenn av mamma häromdan så ska chacka ett par jeans var det tänkt. Men kan ju inte dra in till v-ås nu i veckan så får bli nästa vecka helt enkelt! I helgen blir det supa satan igen i Riddarhyttan där Sandras mamma bor. Det är "Riddarhytte Marken" som det kallas. Marknad på dagen sen är det Öl-tält på kvällen och det är ju min och Sandras specialitet detdär har vi kommit på haha! Nej men jag längtar så otroligt, bara 4 dagar kvar på jobbet. SUCK!

Pratade nyss med pappa i telefon. Som jag kanske berättat, eller så har jag inte det, i allafall så ska han ta över en restaurang här i västerås. Det ska bli chill, bara allt blir som det är tänkt. Ska också fixa lägenhet där så det blir soft. Åh vad jag längtar. Jag längtar också till att bli 18 fucking år! Snart bara 31 dagar kvar. Och det blir krooogen! yihaa.

Nej nu ska jag lägga mig och kolla klart på filmen, A walk to remember. Filmen jag och Sandra satt och störttjura till i lördags :( Alltså den är verkligen att rekomendera. Helt underbar. Heeelt MAGISK som peder skulle sagt! huhu ;)

vi hörs PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!