helvette

Fan vad arg jag är alltså! Kina som vi jobbar mer gör inte annat än att klaga. Vi gör precis samma saker som förra veckan när vi jobbade med Hälla men nej klart man ska klaga ändå! Hon gör inte ett skit, klart att allting inte blir gjort i tid, klart att man glömmer nån småsak, klart somfan man behöver ha lunch någongång! Medans hon fikar, lägger upp mat och stoppar i ugnen och pratar med sina jobbkamrater om att hennes pappa som är senil, så får vi göra resten! Vi ska till och med diska upp skiten efter henne. Nej nån måtta får det vara, idag var jag nog rätt otrevligt men mitt tålamod tar också slut, bara för att vi är barn, bara för att vi är sommarjobbare behöver hon inte behandla oss som slavar från polen! Vi är minst lika trötta fast vi inte cyklar från broddbo klockan halv 5 på morgonen. Om man väljer att cykla 1,5 mil på morgonen istället  för att ta bilen då får man fan ta och skylla sig själv och inte låta det gå ut över andra! ÅHH

Alltså fuck att man jobbar när det är värsta rea-veckan i västerås nu. Hoppas det finns lite gobitar kvar nästa vecka. Då ska jag ta mig en runda och fylla på garderoben har jag bestämmt. Inte för att det får plats, men får väl rensa ur garderoben och kasta lite old school. Sälja på loppisen i helgen kanske haha ;) Nej men det var fan en bra id'e, ska snacka med sandra om det :) Hon har ju också massa kassa hemma med kläder. Wiho. Eller ni kanske vill ha något? :)

Undra om ja ska lägga mig i sängen och kolla lite film eller något. Ingen är ju vaken, klockan är ju bara halv två. Fatta skönt, medans jag jobbar ligger ni eran varma guusiga säng ;) Men jag ska inte klaga, jag jobbar häldre när vädret är skit faktiskt! Tänk bara, sommaren kommer snart och då jobbar ni :D

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!