HELVETTE!

Vadfan håller vi på med, vad håller ni på med sverige? Zlatan vafan höll du hus under matchen alltså? Du missa alla chanser du fick ju. Åh.. Ni/Vi har ju förfan aldrig förlorat mot ryssland, varför idag, varför just nu, ikväll :( Det är inte sant alltså, vi kommer inte ens till kvarten. Åh, kan vi inte bara spola tillbaka tiden och börja om, ta nya tag och vinna. Sjukt..
:'(

Nu ska jag i allafall packa till imorgon åsådär, ska försöka att inte lägga mig så jävla sent också så jag är trevlig i morgon när vi ska bort haha. Kul att träffa mina sysslingar patrik och kenny också, det var ett jävla tag sen alltså. Typ förra midsommar om jag minns rätt. Det är igentligen pappas släkt men vi ska dit med mamma, fråga mig inte varför :)

Nej, nu ska jag gråta en skvätt och ringa sandra :) snyft. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!