Midsommar helgen :)

Måste bara börja med att säga FAA-AN vad lyckad midsommar, lyckad helg! Jag tänkte berätta i stora drag vad vi hade för oss :)

Det började med att sandra och jag drog till sthlm med mamma och marcus, haha fyfan den bilresan går inte att glömma ska jag säga. Vi sjöng typ hela vägen och hade askul! Sen när vi kom fram åt vi korv haha, inte så kul att veta med det gjorde vi allafall :) Jag och Sandra var döda den kvällen + att vi skulle tagga inför morgondagen så vi drog ner till vår lillstuga där vi skulle sova dom här två dagarna. Haha men när vi väl kom ner kunde vi inte sova så vi spelade in massa videos som ni kan få ta del av i ett annat inlägg ofc. Fast inte alla, haha kom ihåg att vi sära oss också. Vi spelade bla. in Små stjärnorna. Och en deep taalkin haha! Kuwl var det i allafall. Just det vi lockade håret på mig också så jag skulle vara fin till midsommar :)

Midsommar! Vi vaknade med ett le'ende på läpparna, fast jag kan medge vi var en gnutta ängsliga över om det skulle bli en bra kväll eller inte. Runt 11 rycket kom Nicke. Syskon till en av dom vi var hos. Nicke och hans familj kom alltså och han var lådssaspappa till en tjej som heter Sara :) Och ja vad ska man säga, Sara var lika gammal som oss och vi blev "bästa vänner" på en gång typ. Fyfan vad tur, den där tjejjen var precis som mig och sandra. Vi hade så jävla kul alltså! (saknar henne faktiskt). I allafall tillbaka till berättelsen. Vid 2 någongång börjad vi dricka, vi och alla vuxna haha! Sara drog till med en shot på en gång, jag och sandra tog varsin smirre haha! Nej men det är bra sara, det är så det ska vara :) Vid klockan 3 drog vi ner till vattnet där alla firade misommar. Dom hade Vin-lotteri, Barn-lotteri och Vuxen-Lotteri! Självklart så köpte jag sandra och sara Vin-Lotter, vi hade nämligen inte med oss något och dricka dit ner och man kan ju inte sno av andra hela tiden. Mer om det sen! Vi gick i allafall och satt oss vid bryggan och bara stekte ett tag, då det kom fram ett killgäng och fråga vart vi kom ifrån och blablabla. Dom sa att vi skulle komma ner till vattnet eller aa till bryggan som dom sa, vid klockan 10 och det lät ju lockande eftersom vi inte visste vad vi skulle göra den kvällen..

Efter ett tag blev det dans runt midsommarstången och självklart så dansade vi med alla andra haha. Och då ser vi dom, dom snyggaste killarna ever. Killen jag drömmt om sen första gången jag såg honom (26 år) men ändå! Han och hans polare dansade självklart också runt stången och drog med oss i deras dans. Peder, som killen heter, hans pappa skulle ha fest på kvällen som alltid när det är midsommar. Så det bjöd upp oss dit. Självklart banga vi inte!

Vin-lotteriet! Dom börja ropa upp vin-lotterna och gissa vad? Jag vann första priset och vann 5 vin flaskor! Alltså jag måste bara säga att det var min/våran dag den dagen!

Vid 5 drog jag sandra sara och alla andra hem för att käka mat och umgås! Vi drog i oss 2 flaskor vin i början och fick massa cider av mamma! Fan vad skojj vi hade alltså! Runt 10 hittade vi ett singstar så vi började med det! Och sen kom det några killar, Viktor och Alle (runt 20 år) Hem till oss, där vi var :) De var jätte trevliga och jätte fulla, men vi bestämde oss för att dra till festen vi skulle på!

Och fyfan där var vi ju mer än välkommna, vi gick utanför på gatan och så fort dom såg oss ropa dom! Fast det var inte killarna, det var några vuxna, men dom tyckte om oss också. Det var lixom en fest för alla! Där körde dom kareoke och massa annat. Så fort vi gick ner så killarna såg oss kom dom med dricka till oss :) När den vär slutt, gav dom oss en till. (och vi tänkte vafan xäxen det på träd här någonstans eller) När vi hade fått ungefär 3 öl var därifrån så kom dom med en flaska vitt vin! Och sara sa TACK och drack det haha :D För min del blev det bra med en cider, inte mer vin! snälla.. Efter ett tag gick vi runt huset och såg en pool full med öl, vin, cider mm. Där var vårt problem löst med vart allt kom ifrån! Så jävla härligt killar. Okej dom kom typ från stureplan s¨å deras attityd var väl inte den bästa ibland! Självklart var dom bäst snyggast rikast och vackrast. Men det tyckde dom om oss också haha (A) Vi festade i allafall hela natten och vid 5 tror jag att vi slutade, då drog vi och la oss i deras stuga för vi orkade inte gå hem! Killarna vi var med kanske ja ska presentera, De heter Peder Johan Joel Oskar, sen var det ju 100 pers till men alltså det var ju dom vi va och festa med som mest! A i allafall vi gick och la oss där med dom och låg och snacka å ett par timmar om allt och ingenting. Sen somnade vi och vaknade av att mamma ringde vid 9 och sa att sara skulle hem och att hon behövde ha sina skor jag lånade av henne :) Just det sara gick hem där på kvällen runt 3 för hon mådde inte bra stackarn :( Men på morgonen var det fina fisken igen i allafall!

Fyfan säger jag bara, det låter inte i närheten av vad kul vi hade. Men tro mig dethär är ett sommarminne jag aldrig glömmer. Kan fortfarande inte förstå att jag vart med (festat med) "peder", killen jag drömmt om dsen jag var 11! och nu när jag är 17, ser han mig! ÄNTLIGEN. Någonting att pricka av på min livslista alltså!

JAPP! Jag och sandra hade väl sovit 1 och en halv timme den natten om ens det, så vi längtade efter en stor säng och sova i. Men inte det, mamma tyckte i skulle vara vakna nån timme till tills vi skulle dra hem till Sala istället och whatever jag och sandra var fulla fortfarande så vi gick med på det. Sen drog vi hem och på hemvägen käkade vi donken, som jag hade väldigt svårt för att ha kvar i magen! När vi väl var hemma, la vi oss och kolla på film och sen somnade vi! Tror vi vaknade vid 10 eller någonting på kvällen så då hoppa vi in i duchen fixa oss lite och drog för att käka kebab! MUMS. Sen drog vi för att hyra film, det blev 4 stycken. Så köpte vi godis. Fan vad vi grät åt alla filmer vi såg typ :( ååh!

Nu är det söndag och sandra drog nyss! Ska snart kolla på en till film tror jag :) PÖSS

Kommentarer
Postat av: sandra

du fick verkligen med allt! FAn va rolgit vi hade men när jag skulle skriva ut det blev jag helt tom i huvudet.. känndes som allt man skrev lät inte änns hälften så roligt so mdet faktiskt var :D:D men men lätt göra om nästa år tycker jag!

2008-06-22 @ 17:45:06
URL: http://bergfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!