Okej då.. :(

Jag är fan sjuk och det är inte ett dugg kul. Ska hem idag, först förbi v-ås och handla lite men sen hem tror jag. Bara jag får skjutts till sala, för jag vill inte vara hos pappa när jag mår dåligt. Jag har gjort en klänning och den är asfin :) huur söt som hälst ju. Vet inte riktigt när det kommer ett tillfälle att använda den, men nåndag är väl den rätta :) Sandra har sytt en kjol också. Haha som ni hör så bestod våran söndag av att sy sy sy. Men det är faktiskt rätt kul, men man tröttnar rätt så snabt faktiskt. Vi gjorde inte mkt mer igår. Kollade på en jätte bra film gjorde vi. Gick och la oss runt 1 tror jag. Fan vad trött och sliten jag var. Snuvig och min hals är sönder hostad jag vill inte hosta mer nu :(

Somsagt vi ska dra från Riddarhyttan om nåra timmar jag ska bara duscha och vi ska äta. Då drar vi och handlar mat i v-ås och sånt som sandra behöver sen så blir det raka vägen hem till Skultis. Och jag hoppas på att pappa kan skjuttsa mig till mamma lite senare också. Då ska jag bara hem lägga mig i sängen och kurera mig, tänker fan inte vara sjuk när det är PM. Inte för att det är världens roligaste grej, men alla ska ju dit ju.. Och Sarah från sthlm kanske ska komma också och hälsa på det ska bli hur kul somhälst :)

Nej nu ska ja dra en smoke och hoppa in i duschen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!