skooo kanonen

Känns som det bara sprutar ut skor i mitt rum.. Vad jag ser härifrån så ser jag, 1 2 3... 15 par skor på mitt rum. Och det är bara dom som får plats på mitt rum. Det värsta är att det är nästan bara högklackade. Eller vadå värsta, jag älska high heels, men ibland orkar man inte gå i det. Finns 2 par converse där i blandningen men annars äre klackar. Det jag vill komma fram till är att jag behöver verkligen ett par nya skor. Ni ska se mammas min när jag sa det till mamma. Haha, hon blev nästan arg. Men jag vill ha! Eller rättare sagt jag måste ha ett pra tygskor jag kan strosa runt i i sommar + att jag måste köpa ett par gladiator skor. Det är så sjukt fint och verkligen right for the moment. Kenza har ett par as-snygga sådana men med höga klackar. Det skulle funka, men somsagt jag letar efter ett par bekväma skor. Jag känner mig rätt så bekväm i klackar också för då känner jag mig så lång (A) menmen.

Skor står alltså på inköpslistan. Skulle vilja ha en vit klänning också, en V-ringad. Men fårse jag hittade ingen fin klänning igår, men iof så finns det 2 affärer i Sala haha. Jaja fårse om det blir någon shopping eller om pengarna försvinner nästa vecka. När jag får mina jobbpengar ska jag i allafall åka till sthlm och shoppa en hel del. Älska affärerna där, dom har allt man ber om :)

Jag går och fiskar.. lalala (8) Nej men jag åt fisk idag, inte särskilt gott, men mättande! Haha nu kom jag på att jag sjöng den låten med Peder på Midsommar när vi körde kareoke. Haha fyfan, så kom det fram en kille och sa du kan verkligen sjunga va? Och jag lura i han att jag kunde det och blablabla, vette fan vad jag ljög för honom. Haha ni kanske vill se en video sen dan före midsommar när jag och sandra kör Små-stjärnorna? HAHA!
Såhär fuuuula är vi när vi har tråkigt, vi bara särar oss hela tiden, cp+cp! (vet inte om jag vågar visa er haha)



Inte för att jag tror vi kan sjunga finare än såhär, men vi fular oss faktiskt bara (A)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag skäms på riktigt alltså!

2008-06-26 @ 20:15:09
URL: http://bergfalk.blogg.se/
Postat av: lindaoo jaoojaoo

HAHA du försöker juh sjunga fint!

2008-06-26 @ 22:21:43
Postat av: camillaalala

haha fyfan va bra ni är (;

2008-06-29 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!