Vaken med tuppen!

Heej :) Vaknade nyss och jag är fan knappt trött, känns som att jag sovit sen jag la mig igår mitt på dagen :) Men det har jag ju typ gjort, bara ätit och pratat lite i telefon där imellan haha och lite datorn eftersom jag är dataneerd! Kanske kan fixa mig lite mer idag tro än att sätta upp håret och dra har ju faktiskt en hel halvtimme på mig. Vet inte vem jag ska göra mig snygg för precis för det finns typ ingen där förutom jag, hella och den där killen jag jobbar med och han verkar vara lite bakom flötet haha. Han har aldrig vart full eller någonting, jag tror inte vi har så mycke gemensamt. Jag menar eftersom jag är mer full än nykter? haha skojja. Nej men jobba jobba idag också!

Måste ringa Sandra idag när jag kommer hem och se hur hon har det hemma hos mammsi. Och se vilken tid hon kommer till mig imorgon. Hon får sitta är hemma och vänta på mig tills jag slutar jobba sen drar vi till stockholm!

Men vi hörs? :) PÖSS
en liten bild kanske:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!