crazy!

Nu är jag feting besviken på mina partypinglor alltså! Daniella den jäveln ska jobba stängning imorgon och kan inte hänga med. Emilia ska äta tacos med sin pappa och syster och kan inte hänga med. Hallå, hur töntigt låter inte det. Vadå tacos? Nej, du ska med Emilia, för en kväll med bara killar vet jag inte om jag riktigt ser fram emot. Det kan säkert bli jätte kul men det är roligare om mina tjejjer följer med helt klart. + att jag inte vet vad jag ska ha på mig imorgon heller som drar ner det hela ännu mer. Så har jag tappat bort mitt bankomat kort så jag vet inte hur jag ska få mina pengar heller. Åh, ska jag verkligen ut imorgon? Låter inte som jag har gud på min sida alltså :( Fast gud finns ju inte, så äre inte lika bra att bara köra party like a rockstar..


Kommentarer
Postat av: ...m

endel brukar sitta hemma och umgås över lite mat och mysa med familjen, förstår att du inte fattar de för de värkar du aldrig göra med din.

2008-11-29 @ 19:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!