:)

Du vill bara trycka ner mig för att må bättre själv va? Förstår att du mår bra av det. Det kallas avundsjuka* Är det något jag blir arg över så är det folk som försöker trycka ner andra så att dom ska må bättre själva. Du kanske inte tror jag ser lyckan innom dig. Men du döljer den inte speciellt bra =/

Haha, och att du inte ger upp någon gång lilla flicka? Har du blivit en stalker också? Synd för dig så missade du mig haha. Tycker synd om dig. Men du är faktiskt patetisk.

Jag har så mycka känslor som bara vill komma ut nu på en gång. Önskar jag kunde ställa mig att skriiiika ut allting. Men det kommer ut genom tårar istället. För jag orkar inte lägga ner någon energi på någonting nu.

Är verkligen besviken på dig. DU om någon borde stötta mig. Men nopp.
BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!