Fråga inte varför :P

Helt sickt! Jag vaknade nu för ungefär 20 minuter sen och kände mig utvilad. Jag ska igentligen gå upp halv 9 och åka 12 bussen till Västerås. Men jag bestämde mig för att gå upp nu så jag kan ta 10 bussen istället. Det är 4 timmar kvar tills den går och jag går upp väldigt mycke för tidigt ändå. Men nu kan jag dricka mitt kaffe i lugn och ro och låta mitt hår självtorka lite längre så det inte slits. Känner mig sjukt mycke gladare när jag är såhär utvilad. Men inte så konstigt att jag är det. Jag sov hela förra natten, gick upp klockan 10 för läkarbesök. Klockan 1 gick jag och la mig igen och vaknade runt halv 8. Sen somnade jag halv 1 igår kväll. Det blir lite sömn om man tänker efter.

Så nu ska jag åka 10 bussen till västerås och gå hem till pappa på en gång. Byta skor, hämta min mysiga halsduk och sen möta upp Emilia och Annice på stan klockan 1 :) Om jag tröttnar på att vänta så åker jag hem till Emilia och hoppar i hennes säng ett tag. Om jag känner mig rätt kommer jag vilja shoppa idag men det ska jag inte göra. Det har jag bestämt mig för. Nej mina pengar ska gå till julklappar och i allafall en krogrunda.

Undrar vad jag ska ha på mig idag. Funderar på att ha ett par svarta leggins. Min nya skjorta med ett skärp i mitten. Min stora mysiga halsduk och skinnjackan till det om det inte är för kallt ute. Och sist men inte minst, eller jo den är minst. Min mini-väska :) Sounds good.

Kanske skriver senare. Det blir ingen dagens outfit bild innan jag drar mig iväg. För hälften av kläderna är hos pappa. Men vi hörs säkert senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!