L som i lycka!

Halllåja! Igår var jag hemma hos mamma och min dator var sönder tydligen :( Gick hem till mormor och åt mat. Sen runt 7 ringde jag Emran så snacka vi tills klockan 12 eller 1 någonting haha. Orka, jag somna på en gång efter det och idag försov jag mig. Så mormor skjutsade mig till västerås och jag hoppa av på stan och mötte emran. Så gick vi hem till mig :) Sen åkte han på träning, Emilia kom så gick vi till solstudion hihi. Sen drog vi hem till henne ett tag. Sen drog ja till pappis restaurang och förvänta mig lite mat men han gav mig caaash istället så drog jag och mötte upp Emran :) Sen gick vi och mötte emilia och drog vidare till spicy där ja åt :) Sen gick vi och hyrde film så kom Hames. Haha jag skriver "sen" heeeela tiden :P Jaja, sen drog ja vi fyra till lägenheten och fixade sovplats och skit. Men Emran har åkt hem nu :( Och jag saknar honom redan. Men vi ses säkert imorgon. Skulle bli förvånad om vi inte gjorde det efetersom vi setts alla andra dagar i veckan typ haha. Sen på kvällen ska jag och Emilia på Halloween fest! FYFAN vad kul :)

Är i nya lägenheten nu i stan höhö, hur glad som hälst för att vi bor här. Har alltid velat flytta tillbaka till västerås. Och äntligen gör vi det :) Nej men nu ska vi göra chips och dipp sen glo på filmen vi hyra.

E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!