sjukling

:( Fa-an jag vill inte vara sjuk.. mådde bajs idag så kom inte upp till skolan. Vet inte hur det blir imorgon. om jag ska till skolan eller inte. Om jag inte går till skolan så kommer jag ju inte få göra något på kvällen. Inte för att mamma bestämmer vad jag ska göra, men jag vet hur det kommer låta lixom. Och jag emilia och sussi ska ju på hockey imorgon (kommer säkert bli friskare av att sitta i en kall ishall) jaja.

Träffa emilia idag nån halvtimme innan jag drog hem till mamma i sala. Orkade inte vara kvar hos pappa när ja mådde så dåligt. Nej nu ska ja kolla på tv igen. Orkar inte skriva när mitt huvud snart kommer sprängas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!