Slö kväll!

Kom hem och slängde mig i soffan på en gång. Just ja, jag tog kvart över tre bussen hem till Sala. Har legat och kollat på tv sen jag kom hem. Först kollade jag på  Mitt stora feta grekiska bröllop och när det var reklam zappa jag över till Nils Karlsson Pyssling, det är en söt film men Astrid Lindgren har gjort bättre filmer enligt mig. Lotta är ju tex. hundra gånger bättre. Efter det kollade jag lite på greys tills One tree hill började, världens bästa program. Och nu Gossip Girl som också är rätt svårslaget. Inte nog med det, klockan nio är det Sanningens Ögonbick där Linda Rosing är med, längtar! Snart ska jag och min bror äta middag med mamma. En riktigt mysig söndag. Sen ska vi käka negerbollar haha (A) Man måste ju unna sig "ibland", inte sant? :)

Imorgon är det skola, börjar 10 tror jag. Men resten av veckan + två veckor till har jag praktik. Och jag ska praktisera på pappas restaurang som kommer vara så mycke roligare än där jag var sist. Gode gud att jag slipper det där jävla stället och den där jävla fittan! Yes :D Grova ord.

You're brethtakin material!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!