Sweetness

Vad gör bloggare när dom har försvovit sig? Sätter på datorn och bloggar, sen skyndar dom sig. Rätt skönt inte behöva rusa iväg. Nu är jag i allafall klar och ska gå om 10 minuter. Dricker lite kaffe bara hihi. Idag kommer thomas och bamse och äter tror ja, döda mig? Jaja, gunilla blir i allafall glad om ja står i disken frivilligt haha (A) ;)

Ikväll blir det sala, (tyvärr tänkte ja säga). Men ja vill inte min mommie ska bli ledsen och tro att ja inte vill vara hos henne så jag får väl åka dit. Men hon får ju vänja sig. Jag är snart 19 (A) flyttar hemmifrån snart jööö. Om jag vågar dvs.

I tried to be chill but your so hot that I melted

Kommentarer
Postat av: daniella

vadå snart 19 ? du fyllde jo 18 nyss:P

2008-11-25 @ 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!