Å så lättar vi på sejdelen igen, hej skål!

Tjabba tjena hallå, emilia och fanny säger så! Japp :) Ahmen igår så förfesta vi hemma hos annice lite först och käkade god mat med tjejjerna :) Jojjo emilia emelie och sandra var där och jag då hehe. Vi 8 drog vi till lokalen så fortsatte vi förfesta där. Sen kom carro och elin och sen alvarsson och jossan. Sen helt plötsligt var det fullt av människor där. Det var faktiskt en lyckad kväll. Men det var jätte många 92:or där som igentligen inte hade någon anledning att vara där och det var lite drygt. För vi stormar lixom inte in på deras fester eftersom vi inte har något där och göra :) Vi känner inte dom har inte något gemensamt typ. Jaja. Vid 2 åkte vi in med hasan och marcus till stan och drog till donken och åt naturella cheeseburgare. Och emilia fick en på köpet av ett ragg hon hittade i kön :) 60+are. Bra där emilia :) Så satt vi med dom och käkade + emil och nån mer kille som ja inte vet vem det är. Sen fick vi skjuts hem och pratade typ tills vi somna/decka, kalla det vad ni vill.

Idag så åkte vi till max och åt mat med hennes syster och pappa :) Och när vi kom dit blev vi bjudna på fest :) Så ikväll blire kanske party igen då men en aning lugnare. Nu ska ja hoppa in i duschen å sen börja fixa mig inför kvällen. Jag vet inte om jag orkar, men ny dag nya krafter.

snyggast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!