döda blogg.se

Hade skrivit världens inlägg och så självklart ballade hela jävla sidan ur och tror ni det finns ett endaste ord kvar? Nej absolut inte, tomt. Och sidan ser fortfarande helt fuckad ut när jag skriver just nu :S Whats the problem.

- Jag har bara lust att skriva ner allt ja känner på ett A4 papper. Få ut allt jag känner i ord. Det är inte alltid så lätt att säga hur man känner, men att få ut det i ord är en bra början. Önskar att mina känslor var en stor glaskula jag bara kunde slänga i backen och allt gick i kras. Det skulle vara så himla skönt att se det där A4:a papperet brinna upp, att allt förvandlades till aska på en sekund. Om jag kunde skulle jag lätt sälja mina känslor på tradera.


I veckan vettetusan vad som händer och fötter. Antagligen vara med Emilia och alla andra tjejjer träffar jag väl också förhoppningsvis. Ska antagligen fortsätta med innebandyn så då träffar ja ju chicksen i allafall. Hoppas dom säger "bra fanny" lika mycke nästa gång, det gav mig lixom kraft till att springa lite till.


Nu ska jag kolla på andra avenyn. Håll tummarna nu för att inlägget publiceras.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det hände mig typ fem gånger :(

2008-10-12 @ 21:08:55
URL: http://skoholic.blogg.se/
Postat av: Anton

Hihi, nu ska jag börja läsa din blogg igen! :D

2008-10-12 @ 22:08:10
URL: http://klockers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!