HEJ :)

Oj oj, det här blir en lite annorlunda fredag. Jag stannar hemma idag, hemma hos mamma i Sala. Jag har sagt i flera veckor att jag ska ta en helg där jag inte går ut på krogen och nu kände jag för att det får bli den här. Det inte är inte för att jag vill ha en "vit helg" eller något i den stilen. Jag vill bara vara hemma och  ta det lugnt. Och nu känns det som att jag kan ta det lugnt i någon/några dagar eftersom jag har en hel vecka att gör vad jag vill sen :)

Fick mms av emilia den jäveln imorse. Haha hon skickade bild på en pälsjacka jag verkligen vill ha och det var 25% rabatt på den haha (A) a den jackan vill jag verkligen ha. Hoppas den fortsätter gå ner i pris. Orkar inte köpa den nu i allafall och även fast den är så grymt jävla snygg verkar inte västeråsarna fatta det. Så den finns nog kvar i några veckor till skulle ja tro. Skickade även sms med HAN hela morgonen, och halvsov samtidigt. Om en timme går hans plan till England. :(

Nu ligger jag och kollar på beverly hills :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

äej, tycker fan synd om na ;/

2008-10-24 @ 18:34:21
URL: http://asundvaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!