inte alls på bra humör.

Har hur ont i huvudet som hellst. Ont i magen. Och irriterad. Fyfan på skolan. Fyfan på karlson på taket. Fa-an alltså är det lagligt att allt är så här när man bara har snurrat 18 varv med jorden? Önskar bara att allt blev bra snart. Att allting bara löst sig. Att skolan blev bra och framför alla mina betyg. Att min ekonomi kan börja bli normal igen. Vart tog alla krogrundor vägen där man inte brydde sig om vilka och hur många drinkar man köpte? Finito, slutt på dom. Självklart ser ja fram emot lovet, men jag önskar att allt löste sig först så att jag slipper gå runt med en klump i magen hela tiden. Men problemen löser sig inte själva, och knappast på 1 dag. Och jag vet att det snart kommer bli krig och dragkamp om vart jag ska bo. Har levt i en resväska i 4 år nu känns det som och det ska bli skönt att äntligen ha en trygg plats att sova på i västerås. Att alltid slippa bo hos kompisar. Att ha ett "hem" att åka hem till. Men mamma kommer bli ledssen om jag bor för mkt i västerås hos pappa, det vet jag. Men jag vill bo där, fast jag skulle ännu mer vilja att hon flytta med. Men det går ju knappast haha. Fan vad depp jag vart den här veckan. Har det blivit något inlägg som vart glatt eller? Nej, förlåt för jag är sur, arg och ledsen. Kalla mig vad ni vill. Jag blir också trött på mig själv, tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!