kan den här dagen gå fortare?

Skippade skolan idag. Orkar inte skriva här på bloggen vem som dött, hur, var och varför (har ett privat liv). Men det var begravning för den personen idag. Inte för att jag klarade av att gå på begravningen. Men jag klarade inte av att gå till skolan heller. Eh orkar inte prata om det.

Nu har jag ångest för ja inte gick till skolan också. 2 dagar kvar nu och jag behöver verkligen loooov! Ge mig det nu så jag kan få ta nya krafter vafan. Drömde nån sjuk jävla drömm inatt också. Och jag inte drömde om begravningen och hur alla grät  och drömde ja inte om det drömde ja om en gammal gubbe som va kines och dansade som shakira. Så nu är jag helt uppspelt.

Och så har jag ****. Så jag är ännu surare nu. Jag vill ha chooklad. Och en cigg!

Orka att du lämnar mig här och åker till england. :(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!