aaah.

Är så jävla fucking trött på allt och alla.Försvinn jag orkar inte. Jag vet inte varför jag mår som jag gör men tilltala mig inte, rör mig inte, bry er inte om mig. Jag orkar inte att folk lägger sig i eller tycker och tänker. Gå och dö är ni snälla. Bara för en dag eller så. Jag skulle kunna slå till vilken jävel somhälst just nu. Hälst henne och hennes ugly face. Jävla white trash. Uch du är så ful och äcklig. Kan inte ens visa dig på en bild. Ah, nu fick jag det sagt. Och du din jävel kan också gå och dö, fyfan du är inte den ja trodde du va. Du tycker jag behandlade dig illa så går du och gör saker dan efter. Jag vet vem du och DU är. Och du tjejjen, borde faktiskt skämmas. NI är patetiska, allihoppa som har något med varandra att göra. Fattar inte hur ni kan vara så jävla falska mot varandra.

Jag ska försöka skriva lite normal men jag är fortfarande så jävla arg. Kommer säkert vara det imorgon också. Imorgon äre i allafall 1 lektion sen vet ja inte om ja ska gå på innebandy och vara med annice och emilia, fårse. Missar topmodell i såfall och ja vill inte det :'/ haha. Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!