Åh, sug kuk

Sitter och nyser hela tiden. Har redan gjort slut på en toa-rulle! Emilia skriver och frästar mig med att vi har en platta cider. Men alltså, det funkar inte. Jag klarar inte av att fest ikväll. Undra om jag mår bättre imorgon så vi kan gå på festen på pluto? Kim skulle ju bjuda mig på biljetten å allt :( Så kanske jag måste tacka nej. Dåligt av mig, men jag mår så himla dålilgt. Haha mamma är så söt, störd, whatever.. hon tror verkligen jag häldre vill vara hemma.
Imorse:

Mamma - Hur mår du? =/ kanske ska stanna hemma idag? (så skulle hon aldrig sagt om det var en tisdag)
Fanny - Eh, ja mår inte så bra men det blir säkert bättre under dagen.
Mamma - Aha, men äre inte bättre du stannar hemma å blir frisk då?
Fanny - Men jag ska festa ikväll, det vet du..
Mamma - Vill du inte vara hemma å mysa och äta fläsfilé istället? :D
Fanny - Tror du verkligen jag stannar hemma för fläskfiléns skull?
Mamma - Nej men jaja..
5 min senare
Fanny - Alltså jag stannar hemma, jag mår verkligen skit :( hahaha!

Jag försökte verkligen inbilla mig själv att jag var hur frisk somhälst. Men jag kunde inte ens sminka mig på nästan utan att det rann snooor! Freesh, jag vet :) Nej så jag gick och la mig och vaknade 2 istället. Nu sitter jag och kollar på one tree hill och efter det är det The hills :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!