Ap-trött

Fyfan vad trött jag är. Ikväll kommer jag somna lätt som en plätt. Efter skolan gick jag med min gullunge denice på stan. Hon försökte shoppa men hon hitta inget. Hurfan kan man gå på stan och inte hitta något? ;) Sen drog vi en donk, eller jag käka muffins som blev bajs sen. Moget, jag vet :) Drog hem med 3 bussen och ligger och kollar på oth nu.

Haha idag i klassrummet tror jag att jag blev lite dumförklarad

fanny - Alltså jag har alltid undrat om håret växer här uppifrån (pekar på rötterna) eller om det växer här nerifrån? (pekar på topparna)
janette - hahaha, äru dum det är klart det växer från rötterna puko!
fanny - hehe, aa det är klart 8-)
janette - det är typ som att fråga om man kan bli med barn genom munnen
fanny - men det kan man väl..
janette - hmm....
fanny - inte alltså! :D
janette - Näe fanny det kan man inte! :P

Oh såg honom idag. Mums på han :) Tur för han att han visade sig idag. Det var jag fan värd efter att ha tänkt på honom hela helgen haha.

Vet ni vad det är för likhet mellan påskharen och kärleken?
- Inget av det existerar! HÖH




Kommentarer
Postat av: jeanette

hahahahahahahahhaahahhahaa du är gullig du :D

2008-09-15 @ 19:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!