det enda felet i problemet är att du inte fattar vad jag menar..

Pratat i telefon med emilia i en timme nu och kedjerökt haha.
fanny - vänta ska ba tända
emilia - Fanny det där din tredje cigg nu =/ hahah
fanny - hahah jaha, men det är så frestande när dom ligger framför mig. Och så är det mammas, det är mycke godare och röka gratis (A) haha..

Vi pratade om allt mellan himmel och jord, verkligen! Från killar till vänskap. Från bio till utgång. Mja, vad ska man säga, bollen e rund? Nej men det är skönt att ha någon att prata med om alla sina "stora" problem. Litar verklgen på den tjejen till hundra procent. Det är så skönt när man bli äldre, man väljer verkligen vilka kompisar man vill vara med och inte. Vilka som är bra för en och vilka som får en att må dåligt. Som när man var liten. Man var verkligen kompis med alla och snacka skit om alla. Skrev söt till varenda tjej på bdb, ser ju alla småtjejjer göra det nu lixom. Skriver åh sötnos till varenda tjej. Haha, det tycker jag faktiskt är pinsamt. När man kanske inte ens känner människan. Sen visst fine om man tycker någon är fin så kan man ju säga det. Men när man gjort det till ungefär alla kommer ingen ta åt sig längre. Jag vet hur många tjejjer som skriver runt så och jag tror det är för att dom vill höra det tillbaka och stärka sitt självförtroende. Speciellt du lilla gumman, gör så.

Imorgon ska jag ner på stan efter skolan och köpa min efterlängtade spets-tröja. Det enda som är lite trist är att den kommer från gina och att alla kommer gå runt med den. Menmen, jag tänker strunta i det. Har ju köpt andra saker där ifrån. Och det där är en garderobs-drömm :)

Ska träffa emilia och innan hon drar på bio. Efter staninen så blir det antagligen att gå till pappis restaurang och fixa å trixa tills emilia kommer hem. Då ska jag till henne och sen blir det förmodlingen utgång :D yeey. Vet inte riktigt vart vi ska än men det löser sig jöö.

Jag vet inte varför jag är så speedad nu, men antagligen för jag rökte en aningen för mycke på 60 minuter. My bad :( Men ska i allafall ner tvätta bort lite smink och såntdära nivet. Sen lägga mig i sängen och snacka på msn tills ja somnar. Och imorgon börjar jag klockan 9 :( och vi har prov i religon har jag för mig. Åh jag fattar verkligen iingenting av det. Annars är ja en sån som lixom får en svagt G bara för ja kan det sen innan. Men nu kommer det gå käpp rätt åt helvette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!