Don't you dare come back running to me

Hope you know I can't forgive you.

Ligger i sängen nu och kollar på Gossip Gril. Får ont i magen av alla problem dom har haha. Och efter det är det one tree hill och jag bara längtar. Varför kan inte Chad gifta sig? Ge mig bara klockan 18:10 nu :)

Jepsper fråga om ja är på att supa ikväll och vafan jag vill, har inte gjort det på ett bra tag nu. Eller förra helgen. Det kändes konstigt att inte dra ut i helgen faktikst. Men jag bli faktikst glad på mig själv att jag lyckades ha en vit helg. Det låter chockande men jag minns inte när det hände sist, hemsk. Flaskor fyllda med lycka är svårt att stå emot.

Gud jag måste verkligen städa. Måste hitta skylten jag ska ha på mig imorgon som visar att jag e praktikant också. + Att jag måste dra till västerås tidigare än planerat också för att köpa kläder till praktiken. Byxor och skor, kostnaden får pappa stå för. Nu börjar gp. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!