du stör mig.

Stör mig på dig så fruktansvärt. Vem tror du att du är flicka lilla? Du snacka skit om precis alla, framför deras kompisar dessutom? Tror du inte alla kommer få freda på det då? Tror du att vi kommer hålla käften nästa gång du drar på ditt falska leénde och säger hej? Ush, jag vet precis vad du sagt om mig. Det fick jag veta ungefär 10 minuter efter du öppna käften. Och lilla söta du, man ska inte kasta sten i glashus. Du kallar mig falsk. Men vad i helvette är dudå? Om jag tycker något säger jag det, IN YOUR FACE! Inte bakom ryggen på dig? Du har själv suttit och sagt förut hur jävla mobbad du var som liten. Men vad fan håller du på med nu då? Nu när du har fått lite vänner eller så gottsom alla i klassen är vän med alla. Då håller du på att sortera ut vilka du ska vara med och inte. Vilka som det ska snackas skit om och vilka man inte ska snacka om. Du är så jävla patetisk. Vill du något, mig eller någon annan kom fram och säg det då ensam så får vi se hur jävla kaxig du är :) Stor i orden, men liten på jorden är vad du är. 

Just det :) Denice sofia jenny emma jeanette och jag ska ha kräfskiva haha :) Fett gott. Det blir helgen efter nästa löning. Kanske dricka lite grann men vi ska bara vara vi och njuuuta av våra kräftisar. Höööh!

It's never gonna be the same again..
hope you know that






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!