en dag till klarar jag av.

Än så länge är det inte en pina att åka till "jobbet". Praktiken alltså. Men jag lovar, nästa vecka kommer jag gråta blod över att jag måste vara där. Jag känner det på mig. Menmen, idag är nog sofia där hoppas jag :) Då har man ju någon att snacka med på sin egen nivå. Alltså om någon säger en kommentar fel då är nästan allt förstört med att jag ska gilla någon. Som en som jobba där sa såhär: Nej men silk det gär för dom här snorungarna (så peka hon på mig och en annan praktikant) Men jag ska dit då och då och kolla på det där bandet så då ska jag köpa upp biljetterna så ingen av dom där snorisarna kan komma hahaha :D EHM! hallå, för det första beter man sig inte sådär när man är 31? Då är man vuxen och beter sig inte som man är några år äldre än 18. För det andra är det fan förolämpande att sitta och kalla någon snorunge försa dagen på jobbet. För det tredje har inte hon en jävla aning om, om jag går på silk eller inte. Och om hon nu vill veta så har jag vart där 2 gånger. Men då tycker jag man kan ta reda på fakta innan man slänger ur sig saker. Åh, jag blir så jävla förbannad. Hoppas hon hittar min blogg på något konstigt vänster nu :)

Igår blev det myskläder, idag har jag ingen aning.


Kommentarer
Postat av: Kunden

Det vet du ;)

2008-09-30 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!