everything

Nu har jag suttit framför datorn hela dagen. Bra gjort fanny, hur lyckas du? Jag fattar inte att jag inte tröttnar. Tiden bara rusar förbi ooch snart är hon 4. Och vet ni, då är det one tree hill.. iofs är det gamla program men dom är bra ändå. Efter det är det två avsnitt av The hills. Vet inte om det är något emellan men klockan 8 är det i allafall TopModell & Idol. Svårt att välja mellan dom två programmen men det blir not TopModell. Fast jag älskar att kolla på när folk gör bort sig.. hum jag zappar väl imellan. Haha det var så kul, hos en familj jag alltid var hos förut (orkar inte nämna vilken) men en i den familjen zappade runt heeela tiden. Hon kunde kolla på minst 3 programm samtidigt. Haha jaja tillbaka till tv-tittandet. Klockan 9 är det vem kan slå Filip och fredrik. Efter det sex and the city, 2 avsnitt tillochmed och efter det 2½ men.

Nu är min gudmor här och hennes barn. Felix heter han. Han sitter i min säng och kollar på disney channel :D haha hur söt som hälst, men hoppas han hinner tröttna innan oth börjar. Annars måste jag vara så taskig och flytta på honom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!