fuck

Drog på krogen igår/idag eller vad fan man ska säga. Klockan är 8 och har inte somnat än. Vi är hos Daniel (emilias kusin) och delar på en liten säng och en liten soffa. Vi är 4 stycken. Åhhh mår verkligen hur dåligt som hälst. Ringde pappa och sa det men han har som vanligt fulllt upp med sitt liv. Undrar om jag ens får plats i det. (struntar fullständigt i om du läser). Så min mormor kommer och hämtar mig istället flera mil från där jag är. Låter det rimligt? Nej, men är man snäll så är man. När jag kommer hem ska jag slå på en rulle och somna till den. Och vakna någon gång till julafton närmare bestämt. Nej men om jag kan så ska jag fan sova tills imorgon när skolan börjar. Ska soooova.. fyfan vad skönt. Måste få min skönhets sömn haha. Kankse borde äta någonting också. För idag har jag ätit en pizzaslize. :( Jag mår verkligen bajs dåligt. Vet inte vad jag ska ta mig till hööh. Emilia sover, daniel sover, marcus sover.. fanny skriver blogg :) Hatar att inte sova när andra sover. Och jag kan verkligen inte somna om alla somnar före mig. Sitter i gårdagens outfit, en vit klänning, den obehagligaste hb:n jag haft på länge och en par jag vet inte vad, osköna strumpbyxor. Gå och dö alltihoppa. Mamma kommer bli gaalen på mig som drog ut igår. Lura i henne att vi skulle spela spel haha (A) fast det trodde hon nog inte på så mycke. Har bara gjort av med en hundring ikväll kom ja på nu. Har jag slagit i huvudet eller något...? Åh ja ska köpa chips när jag kommer hem. Om jag inte somnar först. Okej nu sitter jag bara och dö-skriver ser jag, bara för jag försöker göra så att tiden går snabbare. Men vi hörs väl senare om jag vaknar innan skolan imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!